Oana Barbuceanu, Medic Stomatolog: „Acord incredere pacientilor, pentru a primi incredere”

Website nou? ✓
Texte noi? ✓
Echipa? Prezenta!

Luna aprilie a fost plina de noutati. Acestea au fost modul nostru de a ne apropia mai mult de tine si de a-ti arata cine suntem in spatele mastii pe care o purtam cand te primim in scaun, la consultatie.

Vrem sa fim… mai deschisi, mai naturali. Mai umani.

Si cu aceasta ocazie, am inceput seria de articole „Medicii Healthy Teeth”. In aceasta, iti facem cunostinta cu fiecare membru din echipa noastra, cum a ales stomatologia si cu ce experiente vine la pachet.

Asa ca o luam de la inceput. Iar Healthy Teeth a inceput din dorinta medicului nostru stomatolog, Oana Maria Barbuceanu, de a oferi servicii specializate cu atentie la dorintele pacientilor.

Te invitam sa o cunosti mai bine in urmatoarele randuri.
 


 
Pentru Oana, relatiile cu cei din jur sunt totul. Tocmai din aceasta cauza, Healthy Teeth promoveaza conceptul de familie, de prietenie si de apropiere.

Am stat la povesti cu ea sa intelegem mai bine ce a determinat-o sa urmeze aceasta profesie.

„Am fost mereu pasionata de medicina,” povesteste Oana. „Inca de cand eram mica, eram o fire curioasa, pasionata de ingrijire si de cum as putea ajuta oamenii din jur. In liceu, am inceput sa jonglez cu stomatologia si ce inseamna aceasta pentru mine.”

Stiai ca? De curand, am lansat o serie de videouri scurte pe Facebook. In primul episod, fiecare medic stomatolog Healthy Teeth isi aminteste cum a fost sa mearga la dentist in copilarie.

 

 

Oamenii din jur – o sursa continua de inspiratie

Tot ceea ce suntem personal si profesional este un rezultat al experientelor noastre. In cazul Oanei, dorinta ei de a deveni medic stomatolog si abordarea ei au pornit de la propriile ei experiente si ale familiei ei la dentist.

„Eram in clasa a 9-a sau a 10-a cand parintii mei au apelat, pentru mine, la serviciile unui specialist din Iasi. Fara sa imi spuna nimic despre procedura, medicul m-a dat pe mana unui rezident. Iar in timp ce eu stateam in scaun, ei vorbeau despre ce urmau sa imi scoata si cum sa imi scoata,” isi aminteste Oana.

„In momentul acela, stiu ca m-a busit plansul. Si mi-am spus, ‘Nu. Eu nu voi face niciodata asa ceva.'”

Printre experiente neplacute au fost si multe momente si oameni care i-au arata un exemplu pozitiv. O sursa de inspiratie a fost mediul ei stomatolog. „Era un om foarte calm. Foarte cald,” isi aminteste Oana. „Mi-a demonstrat ca sunt si alte moduri de a aborda relatia medic-pacient.

„La Healthy Teeth, vorbim cu pacientii nostri. Incercam sa ii intelegem si sa le acordam incredere, ca sa primim la randul nostru incredere. Iar astfel, am observat, dispare si frica.”

Healthy Teeth, „locul unde zambetul ia locul fricii”

 

 

Mai nou, ii spunem „Cabinetul de incredere al familiei tale”, tocmai pentru ca „frica” a devenit de domeniul trecutului pentru multi dintre pacientii nostri. Oana ne povesteste cum a inceput totul.

„Healthy Teeth a pornit la indemnul prietenilor si a familiei. Cei mai multi dintre ei au intampinat experiente asemanatoare cu cea descrisa de mine. Si am inteles atunci nevoia unui cabinet care are in vedere si preferintele pacientului.”

Primii clienti au fost prietenii si familia. Am castigat incredere, folosind practici moderne, aparatura de cea mai buna calitate si profesionalism. Treptat, vorba despre serviciile noastre au ajuns si la urechile altora.

„Acum,” spune Oana, „ne bucuram sa avem oameni care apeleaza cu incredere la noi inca din 2012.”

Rabdarea si ascultarea – unelte esentiale din arsenalul Healthy Teeth

 

 

Cum castigam increderea celor care apeleaza la noi? „Ii ascultam,” afirma Oana. „Am fost la randul nostru in locul lor. Stim cat de greu este atunci cand ai o problema pe care nu o intelegi in totalitate.”

La Healthy Teeth, lucram in primul rand cu oamenii. „Nu incepem nicio interventie si niciun tratament pana nu cunoastem persoana, ce preferinte are, ce obiceiuri are si ce experiente a mai avut,” completeaza Oana.

Prin rabdare si ascultare, Oana a deprins si cea mai importanta lectie din cariera ei pana in prezent: „Am invatat sa pun in balanta ceea ce este necesar si ceea ce se doreste. Castigand increderea pacientilor, am reusit sa ii ghidez spre optiunea cea mai potrivita lor.”

Ce ar trebui sa stie pacientii?

Am intrebat-o care este sfatul pe care ea il ofera cel mai des pacientilor… L-am si ilustrat in aceasta poastare, pentru a fi mai explicit.

 

 

„Am intampinat cazuri cand pacientii s-au confruntat cu o problema de multa vreme si au lasat-o netratata. Asta este unul din lucrurile pe care le incurajam la Healthy Teeth: educarea pacientilor cu privire la metode pentru a spori sanatatea dentara.”

„Pentru ca preventia este, intradevar, cel mai bun tratament.”

Ti-a placut articolul nostru?

Ne place ca ne citesti articolele, dar stii ce ne-ar mai placea? Sa te cunoastem mai bine si sa ne cunosti si tu pe noi. Urmareste-ne pe Facebook si pe Instagram si descopera micile secrete ale cabinetului nostru, unde zambetul tau este prioritatea noastra.

Ti-a placut articolul nostru?

Ne place ca ne citesti articolele, dar stii ce ne-ar mai placea? Sa te cunoastem mai bine si sa ne cunosti si tu pe noi. Urmareste-ne pe Facebook si pe Instagram si descopera micile secrete ale cabinetului nostru, unde zambetul tau este prioritatea noastra.