GlaxoSmithKline (GSK) Consumer Healthcare România şi Wrigley România, cu sprijinul partenerilor, au lansat „Zâmbeşte România”, o campanie de prevenţie şi educare în privinţa importanţei igienei orale, parte integrantă a Platformei Europene pentru o Igienă Orală mai Bună.
În prezent, printre cele mai importante probleme de sănătate în România, care afectează în mare parte atât copiii cât și adulții, sunt afecțiunile cavității bucale. Cu toate că s-au înregistrat îmbunătăţiri semnificative în ultimii ani, cariile rămân în continuare o problemă majoră.
Cu toate acestea, afecțiunile cavităţii bucale sunt uşor de prevenit prin trei paşi simpli: o dietă sănătoasă şi echilibrată, periajul dinţilor de două ori pe zi şi controale stomatologice regulate.
Pentru a încuraja prevenţia bolilor orale, campania „Zâmbeşte România” le oferă românilor ocazia de a efectua vizita anuală recomandată la medicul stomatolog. În perioada campaniei, 1septembrie – 31 octombrie, beneficiezi de un control stomatologic GRATUIT şi de materiale educaţionale în peste 1.200 de cabinete stomatologice aflate pe întreg teritoriul României.
Printr-o simplă accesare a site-ului oficial al campaniei www.zambesteromania.ro, toţi cei interesaţi să aibă o bună sănătate orală pot obţine informaţiile necesare pentru programarea la un control stomatologic gratuit într-unul dintre cabinetele stomatologice partenere.
Sănătatea orală nu este importantă numai pentru aspect şi sentimentul de bine, ci şi pentru sănătatea generală. Cariile şi afecţiunile gingivale pot contribui la multe forme grave de boală cum ar fi diabetul sau boli ale aparatului respirator. Totodată cariile netratate pot deveni dureroase şi pot conduce la infecţii semnificative.
Ține minte: sănătatea orală influenţează starea generală a corpului tău şi calitatea vieţii! O bună sănătate orală te ajută să eviţi problemele orale şi tratamentele costisitoare. Având grijă de dinţii tăi, ai grijă de întreg corpul, menţinerea unor bune obiceiuri de igienă orală reprezintă un mod eficient de a avea o viaţă sănătoasă şi de a te bucura de un tonus excelent.
Campania „Zâmbeşte Romania” este organizată în parteneriat cu Uniunea Națională a Asociațiilor Stomatologice, Colegiul Medicilor Dentişti din România, Colegiul Farmaciștilor din România, Societatea Studenților în Farmacie București, Liga Studenților la Medicină Dentară București, Societatea de Obstetrică și Ginecologie din România și Societatea Română de Pediatrie.
###
Despre Zâmbeşte România
Sănătatea orală este esenţială pentru calitatea vieţii şi pentru o stare generală bună a organismului, dar mulţi români suferă din cauza problemelor apărute ȋn urma unei igiene orale precare. Aceste probleme variază de la neplăcerile cauzate de apariţia cariilor, până la dezvoltarea cancerului oral.
Există o serie de paşi simpli care pot ajuta ȋn prevenirea problemelor cauzate de lipsa igienei orale, evitând durerile de dinţi şi tratamente stomatologice costisitoare. Scopul acestei campanii este de a oferi informaţii despre instrumentele necesare ȋngrijirii orale, precum periuţa de dinţi, pasta de dinţi, apa de gură, guma de mestecat fară zahăr, şi acces la servicii medicale stomatologice prin consultaţiile stomatologice gratuite oferite în perioada 01 septembrie-31 octombrie 2012.
Obiectivele Campaniei „Zâmbeşte România” sunt concordante cu cele promovate de Platforma Europeană pentru o Igienă Orală mai Bună, o iniţiativă comună a Asociaţiei Europene pentru Sănătate Publică Dentară (EADPH), Asociaţiei pentru Educaţie Dentară în Europa (ADEE), Consiliului European al Medicilor Stomatologi (CECDO), Programul de Îngrijire Orală Wrigley şi GlaxoSmithKline Consumer Healthcare
Despre GlaxoSmithKline Consumer Healthcare – Oral Care
GlaxoSmithKline (GSK) este una dintre cele mai importante companii farmaceutice şi de cercetare din lume, volumul vânzărilor sale reprezentând 6% din totalul pieţei farmaceutice. Compania s-a format în anul 2001 ca rezultat al fuziunii dintre GlaxoWellcome şi SmithKline Beecham şi are sediul central în Marea Britanie. Compania este compusă din trei divizii – medicamente, vaccinuri şi produse de igienă.
Incluzând în portofoliul său produsele de igienă orală, medicamentele eliberate fără reţetă şi produsele de nutriţie, GSK Consumer Healthcare este prezentă în 130 de pieţe şi înregistrează un volum mondial al vânzărilor de 5 miliarde GBP. GSK Consumer Healthcare este lider mondial în domeniul produselor de igienă, deţinând brand-uri de success ca Sensodyne, Parodontax, Aquafresh şi Corega.
Misiunea GSK este dedicată îmbunătăţirii calităţii vieţii oamenilor, ajutându-i pe aceştia să realizeze mai multe, să se simtă mai bine şi să trăiască mai mult. Acest sistem de valori motivează compania să dezvolte noi tratamente şi să le pună la dispoziţia pacienţilor într-un mod care respectă principiile etice, sociale şi de mediu, într-un mod în care este asigurată sustenabilitatea şi profitabilitatea afacerii.
Despre Programul de Îngrijire Orală Wrigley
De peste 25 de ani compania Wrigley sprijină, prin intermediul Programului de Îngrijire Orală (WOHP), cercetările clinice privind beneficiile gumei de mestecat, pentru a ajuta profesioniştii în îngrijirea orală şi pacienţii acestora să conştientizeze rolul gumei de mestecat fără zahăr, ca instrument important pentru îngrijirea orală de zi cu zi.
Cercetările clinice au dovedit că guma de mestecat fără zahăr, cum ar fi Orbit ®, ajută la păstrarea sănătăţii dinţilor prin contribuţia la neutralizarea acizilor plăcii bacteriene. Medici stomatologi din întreaga lume au concluzionat că pentru a avea dinţi sănătoşi şi gingii sănătoase, ritualul format din controlul stomatologic, periajul dentar şi consumul gumei de mestecat fără zahăr reprezintă cea mai indicată combinaţie.
Astăzi, Wrigley desfășoară programe de ingrijire orală în 47 de țări din întreaga lume, inclusiv în România.
Programul de Îngrijire Orală Wrigley (WOHP) reprezintă un exemplu despre cum putem influenţa în mod pozitiv viaţa oamenilor şi a planetei prin performanţă, dar este şi un exemplu al modulului în care încorporăm principiile care ne guvernează afacerea în tot ceea ce facem.
Despre Platforma Europeană pentru o Igienă Orală mai Bună
Platforma Europeană pentru o Igienă Orală mai Bună este compusă din Asociaţia Europeană pentru Sănătate Publică Dentară (EADPH), Asociaţia pentru Educaţie Dentară în Europa (ADEE), Consiliul European al Medicilor Stomatologi (CECDO). Activităţile sale sunt susţinute de către GlaxoSmithKline şi Wrigley. Platforma a fost creată în anul 2010 ca răspuns la solicitarea membrilor Parlamentului European şi are ca obiective îmbunătăţirea şi promovarea sănătăţii orale in Europa
Comentarii recente